e-mag

marți, 5 martie 2013

Bun gasit



Daca ar fii sa ma intrebe cineva de ce mi s-a nazarit mie sa imi fac un blog, jur ca la prima "strigare" m-ar pune in dificultate, insa dupa cateva secunde cu siguranta ca as gasi cateva argumente cat de cat solide.

E pe dracu, alt blog de muieri, ar zice vizitatorul cand ar poposi pe blogul meu ... si ar trece mai departe.
Ei bine imi fortez norocul si te tin de mana, nu te las sa pleci. 
 De ce?
OOO dar am o gramada de lucruri de oferit, subiecte de care eu am auzit si pe care tin mortis sa le aflii si tu.
Inca o data, de ce?
Pentru ca in general sunt o persoana altruista si nu imi place sa tin totul numai pentru mine.
Mi-am propus odata cu startul acestui blog sa imi fac cunoascuta in primul rand existenta mea pe Terra. 
Hello ... traiesc si eu ... am si eu ceva de spus.
Si ce daca nu o sa am trafic, sunt o gramada de bloguri, netul colcaie. 
So, nu am pretentie de bun scriitor, de aceea o sa incerc sa imi scurtez "speech"-urile.

Let`s do something ... anything

2 comentarii: