e-mag

miercuri, 6 martie 2013

Apa de piramida



Bine v-am regasit fetelor.

Si pentru ca in aceasta dupa-amiaza am avut o surpriza mai mult decat placuta, in momentul in care am deschis blogul am vazut ca primele mele postari nu au ramas fara sa fie observate. Astfel ca, prima mea prietena, (da-mi voie draga Dina sa te numesc prietena a blogului) a facut primele comentarii. Multumesc mult draga prietana.
Asa ca motivarea asta nu poate sa duca decat la o alta postare care sper din toata inima sa ajunga acolo unde trebuie, adica la voi. 
Anul trecut "dandu-ma cu placa" pe net am tot dat peste mai multe articole despre beneficiile apei de sub piramida. Am tot citit, am incercat sa-mi confectionez o piramadi, dar .... nu am reusit sa-mi duc la indeplinire intregul plan, drept pentru care va provoc pe voi sa cititi acest articol pe care l-am gasit si cine stie, poate voua va iese.


Efectul principal al acestei ape este de curăţire a organismului şi de întărire a  imunitatii

Consumând zilnic această apă organismul devine rezistent la diverse boli. Piramida trebuie 
să fie din sârmă de cupru, trebuie să aibă baza de 45cm, iar muchia 42,8 pentru un volum 
de apă de 2l
Dimensiunile nu sânt întâmplătoare ele fiind calculate foarte strict [numărul de aur sau 
dimensiunile piramidei lui Keops].  Se va utiliza sârma de cupru între 1,5 şi 4mm de regulă 
neizolată. Cel de-al  9-lea segment, respectiv stâlpul central, trebuie să fie coborât din 
vârful piramidei până la nivelul sârmelor de la baza piramidei. Piramida se poate face prin 
cositorire, îndoire, sudare etc. obţinându-se o formă cât mai perfectă. Apa trebuie să 
reprezinte a 10-a parte din volumul piramidei, dar nu se produc efecte secundare dacă 
abaterea este de + - 10%.

            
 Un lucru important : laturile piramidei trebuiesc orientate pe cât posibil, cât mai exact 
pe punctele cardinale. Pentru ca praful să nu pătrundă în apă piramida poate fi acoperită cu o folie de celofan. Apa trebuie pusă în vase cu gura deschisă [borcane] şi cât mai aproape de stâlpul central. Nu trebuie ţinută mai mult de 24 de ore. Apa poate fi ţinută în sticle cu dop chiar în frigider, şi poate fi ţinuta o perioadă mare de timp.

                            
Se pun 2 litri de apă în această piramidă în jurul stâlpului timp de 24 de ore . Are o mare concentraţie de oxigen şi fosfor. 
                                  

Efectele se vor vedea repede, chiar în primele zile se va regla metabolismul, pofta de mâncare, în primele două săptămâni se va elimina toxinele din organism, ajută la slăbit, efecte favorabile asupra tensiuni arteriale etc.   
După 3-5 luni reducerea sau vindecarea unor pareze, precum şi creşterea rezistenţei organismului la diferite boli.

NU uitati sa-mi spuneti ce rezultate ati avut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu